Am fost foarte uimit văzînd zilele trecute pe un politician american (John Kerry, secretar de stat) vorbind și acționînd în chestiuni politice sprijinindu-se în cîrje!Jhon Kerry în cîrje

Cum adică (m-am întrebat ironic – ipocrit) americanii ăștia n-au de loc bun simț!? Ei nu fac politică cu picioarele?

Asta e manipulare! Atac subliminal la credibilitatea guvernului nostru. Carevasăzică poți fi ologit și să n-ai nici o treabă în a face politică, asta s-ar înțelege din această teatrală demonstrație.

Al nostru (uimitor de iubit premier 47% încredere, ai noștri concetăţeni mai ceva decît moldovenii de peste Prut) Victor Viorel Ponta Neplagiatorul nu poate gîndi politi, ligamentul implicat în gîndire  fiind operat. Părerea mea contra părerii unei țări cum că politica nu s-ar face cu ligamentul ci cu cerebelul e minoritară precum  ‘Che contra întreaga lume. N-am auzit pe nimeni care să se fi întrebat retoric sau nu de ce ligamentul premier operat afectează gîndirea.

Eu personal sînt convins că minunatul Victoraș este mai inteligent decît propriul genunchi și că de fapt nu-și folosește de loc genunchiul în procesele de gîndire. Mai sunt de asemenea convins că cerința de calificare pentru politica românească este să gîndești ca și cum ai gîndi cu genunchiul.

În acest sens cred că se cuvine corecția că la venirea lui Viorel din refugiu turcesc va veni atît pe picioare după cum prognozează dumnealui  cît mai ales va veni cu picioarele înainte din punct de vedere politic.

