Sîmburel de Olt Cabernet Sauvignon – Domeniile Sîmburești

Vin roșu sec de proastă calitate. Absolut dezamăgitor, prețul lui din magazin este o reflectare a cheltuielilor de producție și nicidecum a valorii.sambuel de olt Cabernet sauvignon

Scalare de consum 3/3/4 (maxim este 10/10/10)

3- raportul calitate/preț. Costa mult, prea mult pentru cît este de slab calitativ. Costă peste 20 de lei ( 22-23 lei în magazinele hypermarket). Seamănă la prezentare și etichetă cu mult mai bunul Sîmburel de Olt Burgund dar în afara acestei asemănări (și a culorii roșii corecte a lichidului) nici o asemănare. Vin arogant și prost ca un manelist.

3- bun de beție doar în tratamente de dezalcoolizare.  Vinul deschide cu un gust corect  sec-acru-ușor dulceag care promite seriozitate dar își schimbă rapid nuanța gustativă o dată cu aerisirea, într-un mod neplăcut. O beție cu așa ceva poate fi comparată cu o beție cu bere. E bun totuși pentru fezandat carnea în vederea gătirii, pentru gătit și pentru vin fiert. Eu cred că pentru asta e făcut, nicidecum nu e pentru băut ,,crud”.

2- romantism și socializare. Vin fără an, lipsit de istorie prin urmare numai vin de împletit romantismul nu e. Un pahar băut în grabă poate fi  cel mult acceptabil pentru a întregi tabloul unei seri romantice. I-am dat nota 4  și nu 3 sau 2 gîndindu-mă că or fi și întîlniri romantice între oameni sănătoși fizic dar  cu minte trăind în manele. Pentru ei este numai bun. Merge la însoțire cu semințe eventual.

Vinul se nu are an de producție ceea ce mă face să cred că e o compilație din resturile no-name din fabrica de îmbuteliere. Am zis resturi și nu deșeuri dar poate mă înșel.

Scurtă descriere

Vin roșu. Culoare bună, roșu intens. Gust  bun menținut chimic, se casează repede ajungînd la echilibru cînd se transformă în poșircă.

